onsdag 21 augusti 2013

Helgens äventyr

I helgen var jag social både lördag och söndag.
I lördags var jag tillsammans med kollegan S och hennes dotter till Myrgården och åt grillbuffé. Det var gott, men tyvärr inte jättegott, fattades kryddor!
En bit bort stannade vi vid en underbar liten badplats vid älven med en utgrävd sjö med utsikt över böljande nipor där får betade.
Sedan lärde jag mig var man köper sollefteå's största mjukglass, jag bad om mindre glass, än originalet, och orkade inte ens äta upp en liten glass, då är den stor! Tackar för en trevlig dag :D

På söndagen gick jag ner på stan med korridor grannen S, vi tillbringade hela dagen där nere, fikade, promenerade och åt en sen lunch. Tackar för en lagom lugn dag :D
Var hemma runt 17 och då försökte jag mig på att laga en Indisk kycklinggryta,  blev helt ok, men vet vad jag ska göra annorlunda nästa gång! 

1 kommentar:

  1. Vilket härligt ute-ställe! :) Får bli ett besök någon sommar. Glass i stora lass..

    SvaraRadera