onsdag 9 oktober 2013

Sova, äta, jobba, träna, plugga

Nu när jag läser kursen om "fysisk aktivitet" så förstår jag hur lite jag minns från skolan eller var utbildningen så dålig som vi tyckte?
Jag inser verkligen hur viktigt det är att förkovra sig, för jag lär mig verklig en mycket, men att plugga 2 kurser kanske är lite mycket när litteraturen är tung.

Från i morgon är jag på rehabavdelningen och jobbar där i 2 veckor framåt. Tur så har jag arbetsterapeuten vid min sida, vilket jag inte hade sist jag var där, men hade iofs en arbetsam student som hjälpte mig. Jag är ej helt förtjust att vara där, men det blir nog bra, får instruera sittgymnastik och det är lite kul :D

Ser fram emot helgen för då kommer vännen B från Göteborg!

2 kommentarer:

  1. Roligt med kurser, kunskap är alltid kul! (i alla fall när den väl är på plats i huvudet) Jag fick fast tjänst på 75% igår vilket känns skönt, efter bara drygt ett års vikarierande. Jag tror även att det är väldigt utvecklande med att testa andra avdelningar, även om det inte är favoritstället. Några pateinter utsattes för mig som ledare i bassängträning, jag tror att överlevde och är kvar i gruppen :)

    Ha en underbar helg! Redan torsdag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis till tjänsten :) Jobbar du 4 dagrs vecka eller kortare dagar? Skönt!

      Önskar även dig en trevlig helg!

      Kram

      Radera