onsdag 7 maj 2014

Glad

Igår fick jag mail från läraren på kursen jag går och jag fick godkänt på rapporten som släpade efter :D Skönt!

Idag beställde jag tid för min första laser behandling, på fredag fick det bli, jag är ledig då och ska ha en egodag (som att jag inte har det jämt).
Jag har bara gått till jobbet de senaste dagarna och fått skjuts hem. Jag känner att knät mår bättre och kunde kanske skita i behandling, just nu, men det är bäst att tänka förebyggande!

I lördags fotograferade jag mig för inför körkortsförnyelsen. Jag hämtade korten idag och oj hur jag ser ut, så ser jag inte ut när jag tar selfies! Får vältstå ut ett tag och sen kanske jag tappar det eller något :D

5 kommentarer:

  1. Grattis! Härligt vännen! Hoppas laserbehandlingen går bra!

    SvaraRadera
  2. Ja, grattis och hoppas härifrån med!
    Jag blev hjärtligt rått utskrattad härom dagen, för mitt tidigare körkortsfoto... Håret rymdes inte inom ramen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visade du någon ditt första körkort då :-D

      Radera
    2. Det blev gamla körkort, visum och hela samlingen! D. förstod då bättre, varför jag nu är kortsnaggad.. :)

      Radera