fredag 27 september 2013

Nu rusar tiden iväg

Varje gång jag märker att blogginläggen kommer mer sällan tänker jag att jag måste skärpa mig, men frågan är om inläggen blir något att ha, om jag tvingar mig att skriva för skrivandets skull??

Denna vecka har jag jobbat på en annan avdelning och med en annan kollega. Utan att vara oprofessionella har vi spridit stor glädje när vi har arbetat och vi har förlängt livet på många patienter, kollegor och oss själva, med skratt, dans och sång. Underbart arbetsklimat vi har :D

Idag hade jag mitt första seminarium på ena kursen, tyvärr var vi dåligt förberedda, när det gäller hur och vad vi skulle diskutera,  men det var ändå intressant att dela med sig av tankar och funderingar.

1 kommentar:

  1. Ja låter som ett underbart arbetsklimat! Fantastiskt att kunna ha kul på jobbet utan att vara oproffsig, kul när man klickar med någon så där. Kram

    SvaraRadera