måndag 2 december 2013

Efter jobbet....

Jag var lat och tog bussen till ica kvantum med förhoppningen att de skulle ha rabatt på Ingelsta kalkonprodukter (då de tagit hem prinskorv och köttbullar,  som de inte brukar) men tji fick jag, ingen rabatt där inte!

På väg ut ur affären, stod en instruktör från aquarena, och raggade kunder. Man skulle få en rundvandring, styrketränings program och gratis bad, perfekt då jag funderat på att börja träna där (i alla fall på helgen).
De har ett kort för 99kr i månaden, då får man träna mellan 10-15 varje dag och eftersom jag jobbar kan jag träna på jobbet i veckan och där på helgen. Saken är den att man måste binda sig på 1 år och jag vet ju inte hur länge jag är här. Jag gillar inte att träna för sent och om jag går til gymmet efter jobbet är jag inte på gymmet förrän runt 17-1730 och därför tränar jag hellre på jobbet.
Ett 3-4 mån kort kostar 1500kr och jag kanske blir kvar till efter sista mars, vem vet, och kan då träna helger hela tiden, om jag köper det billiga kortet och får då omväxling och ser lite annat folk. Ska fundera vidare! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar