tisdag 11 december 2012

Sååå trött

Är så hängig, har aldrig varit såhär ofta krasslig, någonsin! Visst jag arbetar nära människor hela tiden, men vi spritar hit och tvättar dit, är det för renlig miljö för en skitgris som mig?
Har ont i min ena huvud halva, inte i huvudet utan utanpå, det hugger i örat och kinden är öm. Trodde det var tandvärk igår, men eftersom röntgen var fin, så det beror inte på det.
Jag får väl gå till läkare om det inte går över, eller rådfråga läkaren på rehab i morgon.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att vara trött och ha sådana där konstiga smärtor... Hoppas du får svar och får krya på dig! Jag försöker hitta dina bilder och tid från Nya Zeeland, men det går inte så bra... Guide me, please (när du känner dig bättre).

    Många julekramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Söta du!
      Gå in på min gamla blogg (länk här till vänster).
      Så får du gå till bloggarkivet (under bilden på boken Naturkraft) och där får du välja inläggen mellan den 25/8/11 (ändrade datumformat för att det skulle bli lättare) till nyår, så hittar du nog bilder :)

      Stor kram från mig

      Radera