torsdag 31 januari 2013

Lite mer vinter

Igår kom det mer snö och fluffade till vårt landskap ännu mer, det firade jag med att styrketräna. Idag tog jag mig en promenad, det var varmt och solnedgången gav bergen ett magiskt ljus. På vägen hem gick jag förbi mitt gamla hus och hämtade posten. Samtidigt gick jag upp och hälsade på grannen. Vi dinnerade och fick ett spännande möte i tvättstugan med en skojfrisk läkare :D
Jag har fått tid till hörcentralen i Övik om en månad och tur för mig så är det en fredag, en bra dag för äventyr!

8 kommentarer:

  1. Vad fin bloggen har blivit. Himla tjusigt!!

    Ha en härlig första februari!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag gillar skylten, om att det är sandad som trappen inte är! :) Om någon skulle undra.
    Här var det fuktig snö som kom, och lämnade en skorpa, för lätta att gå på.

    SvaraRadera
  3. Jag som gillade den förra färgen så mycket tycker att detta blev mycket bra =) Tack för senast förresten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för igår, förrgår och idag förresten, det va kul =)

      Radera
  4. Angående trappan, det framgår inte att den inte heller skottas.......!

    Hoppas det går bra på hörcentralen!

    kram Cecilia

    SvaraRadera