lördag 26 oktober 2013

Så jag har längtat!

Idag börjar en ny säsong av "Så mycket bättre" Det ska bli spännande att se vad dessa artister hittar på!


Ken Ring, Ulf Dageby, Tittiyo Jah, Lill Lindfors, Agnes Carlsson,Ebbot Lundberg,och Bo Kasper Sundström 

Annars har veckan mest bestått av jobb och plugg. Det var oerhört skönt när jag bestämde mig att hoppa av ena kursen (vilket tjat om det va!) och blev klar med inlämningsuppgiften till kursen som jag valde gå klart, nu kommer jag i fas med plugg till resterande uppgifter och seminarium!

Just nu har jag en lugn helg i ensamheten i korridoren, nu var det länge sedan jag var ensam här och det gör mig inte ett dugg :D
Var en sväng på stan i förmiddags och skulle egentligen inte köpa något, men så gick byxorna sönder, så jag köpte nya, köpte även korta ullunderställsbyxor och lite underkläder.

2 kommentarer:

  1. Låter som en skön fas. :) Den där Ulf var riktigt bra, fortfarande!

    SvaraRadera
  2. Tänk det var han :-)

    SvaraRadera