söndag 20 oktober 2013

Solig helg

Igår blev det en "meat free" lördag då jag lagade tacos på quornfärs. Färsen blir lite lösare i konsistensen, men smakar tacoskrydda, helt ok! Kanske är dags att äta köttfritt någon dag i veckan som jag gjorde förr, under några år.
Annars har jag promenerat,  fikat och pluggat, ingen träning då jag har känt mig lite krasslig.
Har nu bestämt mig att hoppa av ena kursen jag pluggar, även om jag borde hinna plugga båda, men jag stressar bara upp mig och då får jag inget gjort alls!

2 kommentarer:

  1. Ser härligt ut!
    Låter också vettigt, att inte pressa in allt för mycket på en gång.. Du jobbar ju!
    God natt. Här är -2.7 grader ute, och inne blir inte mer än 21 grader över dygnet. (Får plocka bort termostaterna tidvis) Är som varmast, när ingen är hemma!
    Känns lite tomt här, sedan den håriga damen gått hem till sig igen. :D

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Bra att du lyssnar på dig själv, vad du orkar med och inte. Kram

    SvaraRadera