onsdag 15 januari 2014

Äntligen!

Ingen vinter utan snö! Vi har inte fått jättemycket snö, som på vissa ställen, men det hördes som att det ska komma mer i veckan (som överallt?). Vi har haft ett par riktigt kalla dagar, runt -20, men nu är det "bara" -15, men tycker denna lilla skillnaden gör stor skillnad på min promenad.

Idag körde jag igång med callanetic igen, kände mig rejält stel i hela kroppen och svag i magen, men jag är snart på banan igen. På söndag ska jag träna på aquarena, ett grupp pass, body cirkel ska bli intressant :D

Igår frågade chefen om jag ville stanna här i Sollefteå ett tag till. Alla detaljer var inte färdiga, men vikariatet skulle kanske sträcka sig till sista juni, och det kan jag att inte acceptera. För att ha chans att ta ett sommar jobb fugerar inte det, så antingen sista maj eller jobba hela sommaren!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt med riktig vinter! Hoppas att du får möjlighet till en rejäl förlängning också. Inte kul att inte kunna planera för sig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men till slutet på augusti blir väl perfekt :-) för att sen ha lite kul!

      Radera
  2. Hoppas det löser sig och att du får vikariat så att det passar dig. Allra helst här nere, så klart!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Annars kommer jag dit nästa år ;-)

    SvaraRadera