fredag 10 januari 2014

Hemma!

Jag kom upp till Sollefteå på onsdag kväll efter en lång tågresa efter trevliga dagar i Göteborg med kära B. Jag satt i tyst avdelning och det var ganska tråkigt, framförallt eftersom jag hade trevligt sällskap på Göteborg-Stockholm's tåget och det hade nog varit ett intressant samtal. Jag tog inte ett enda foto i Göteborg, vilket förvånar mig, men det var regnigt och grått alla dagar förutom några timmar en dag, beror väl på det :D

Sedan jag kom hem har jag njutit av ensamheten, pluggat, tränat, men har även varit lite social över en födelsedags fika.

Det är dags för mig att börja söka jobb ordentligt då mitt vikariat går ut sista mars, frågan är bara: vad vill jag jobba med och var är smart att bo? Jag vet var jag vill bo, men finns det jobb just där?

När det gäller träning har det varit dåligt av den varan de senaste veckorna, så jag smyger igång de närmsta veckorna och målet är 5 ggr/v från februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar