lördag 25 januari 2014

Träning?

Jag blev bokad som första reserv på morgondagens träningspass. Men när jag var inne och kollade om jag fått någon plats, så fanns ingen reservplats eller bokning.
Jag gick förbi aquarena idag och frågade om jag fått någon plats, men det fanns ingen bokning. Däremot kunde, han bakom disken, se bokningshistoriken att jag hade reservplats 1, men det gick inte att boka in mig, när jag fick en plats. Någon Linda Sundell fanns som referens och han jag pratade med visste ej vem hon var och tyckte att allt var konstigt! Är hon månne någon som administrera bokningssystemet? Tycker personen kunde ha hört av sig på något sätt. Jag orkade inte disskutera om att han skulle fixa någon plats på passet, ska försöka boka in mig till nästa vecka och får träna på egen hand i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar