söndag 26 januari 2014

Yes!

Om jag hade vaknat tidigare och framförallt ätit frukost tidigare hade jag ändå fått plats på träningspasset jag så gärna velat då de fått sena avbokningar.  Well well jag är inbokad nästa vecka, inte för att jag själv kunde boka in mig, utan jag fick be "killen bakom disken" och han blev ännu mer konfunderad när datorn sa att jag inte hade något abonnemang!

I alla fall så körde jag ett jäkla bra benpass och träningsvärken börjar så smått infinna sig. Sedan jag fick ont i knät har jag bara kört knäböj utan vikt, men idag vågade jag prova att köra med stången, 20kg bättre än inget! Överlycklig är jag :D körde sedan utfall i smithmaskin, benspark, leg curl och benpress, sedan kunde jag knappt gå nedför trappor (även om jag hade tränat axlar och cyklat lite innan jag gick hem). Skönt pass var det och jag är så nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar