torsdag 25 april 2013

Hej då!

Idag var jag nere på stan och åt middag med vännen från Östersund. Det var en "hej då, vi ses"-middag då hon ska börja jobba hemöver.
Vi tog även en liten tur i city och provade på bowlingens latte. Den var riktigt god och ska avnjutas igen. Jag fick mig oxå en biltur runt staden och vi åkte upp till hotell hallstaberget, kollade in foajén, tjuvkikade in på spat och spanade in utsikten från restaurangen. Det var mycket fint, det kan jag inte neka till, men en liten tabbe var en hög med bråte som förstörde utsikten från alla ovanstående lokaler, en utsikt som annars är enastående :D

4 kommentarer:

  1. Det var kul, hoppas vi ses igen snart =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) tack för turen och sällskapet, kommer bli tomt utan dig!

      Radera
  2. Åh nej. Var har din blogglista tagit vägen?? Jag brukar alltid gå in och kika på flera där och nu hittar jag dem inte :(

    Slarvigt av mig att inte lägga dem som egna favoriter!

    Ha en härlig söndag!
    Kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch då, det får jag fixa! Så länge kan du gå in på gambloggen, där är de förhoppningsvis kvar :-)

      Kram

      Radera