onsdag 24 april 2013

Pierre Erikssons trio

Var på dragspelscafe igår, det var jag  och många, många äldre personer (oki några fler yngre var där). Har gått och snegla på annonser om tidigare  dragspelscaféer, men har inte kommit till skott. Nu hade jag blivit tipsad av en patient att om jag skulle på något café så var det gårdagens! Om dragspelsmusik inte låter så upphetsande så misstar ni er, uj vilket drag och det är nog inte många som kan spela så som Pierre gjorde. Jag tror att min finska ådra gör att jag var nyfiken att gå och lyssna och jag hade en mycket trevlig kväll :D

4 kommentarer:

  1. Vad önskade du dig för låt? Dragspel i rätt händer, är fenomenalt! Bodde granne med äldreboende.. Somrarna behövde ingen radio-underhållning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kom inte på någon låt och de spelade bara 3 önskelåtar och det var säkert ett par hundra i lokalen!

      Radera
  2. Hade inte ens en aning om att det fanns dragspelscafé. Kul!

    SvaraRadera
  3. Synd jag missa det =(

    SvaraRadera