måndag 29 april 2013

Kycklingen och lammet

Jag undrar var de bor i mitt hus, var har de har sina vänner? (På BUP)
I mitten av förra veckan fick jag en rosslig och mörk stämma, tänkte suckande, är det min tur! (Då 5 kollegor varit riktigt sjuka) Men peppar, peppar, så har jag inte blivit sämre :D
Helgen bestod av en latte, under en kortvisit till byn, köpte lax och åkte bussen hem. Annars har jag sträcktittat på Grey's Anatomy, slöat och slöat lite till!
Skulle köpa läppsmörja efter jobbet,  men vad kommer jag hem med? Mycket annat förutom det, självklart! :D

3 kommentarer:

  1. En Sophia utan läpp-klet?! Hur skall detta gå? :o
    Här har varit riktigt tråk-sur-väder.. Plockade ned humöret drastiskt. -Hoppas det vänder snart, så man kan sitta ute och gona sig bland folk igen.

    Fint trapphus! Turkos och den träramen.. Rundade skruvskallar. :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill att det skall vara turkos ju! :D Är det åtminstone grått? Med en liiiiten släng av blågrönt?

    SvaraRadera