lördag 20 juli 2013

Bra dag i kylan

Dagen började kyligt med regn och blåst. Jag sov länge, gick sedan till stan. Tänkte kolla på simmarna som tävlade i älven, men skitvädret gjorde att det inte lockade, så jag struntade i det. Minns förra året att jag satt och njöt i solen när simmarna kämpade i det strömma vattnet. I morgon är det löpning slmm gäller, de cyklade i fredags, så det blir som en triathlon för de som kör alla dagarna.

Jag gick till café Petter och åt en mycket god morotskaka. Köpte sedan lite redskap för min träning och handlade hem mat. Tog faktiskt bussen hem pga skitvädret och det händer inte ofta!

Planen var att vara träningsledig idag, men jag ville träna idag och vem vet hur sugen jag är i morgon, så det blev ett svettigt pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar