måndag 26 augusti 2013

Långweekend i Östersund

I fredags satte jag mig på bussen till Östersund, morgonen var sval och hade ett mystiskt skimmer över sig. Jag halvslumrade och vaknade upp till världens "photo moment" om och om igen, men när jag fått fram kameran var det vackra borta, så ni får hålla till godo med fina bilder från ett soligt Östersund.

Helgen har varit mycket trevligt med promenader, mat från olika kontinenter, fika, shopping och en kort krogrunda.
L var så gullig och trodde att jag verkligen ville gå på krogen, hon var sprudlande peppande, så gick vi ut en sväng. Visst gillar jag att gå ut, men tyvärr gör bullerskadan att jag inte hör så bra i krogmiljöer, så det blir många: - Va! Inte så kul när man bara är två och måste samtala :D
Men det var ändå kul, den underbara kvällen gjorde att människor var glada och det var spännande att kolla in nya människor.

2 kommentarer:

  1. Vad fint det ser ut att vara i Östersund! Är det här "odjuret" bor? Det kanske är det som är avbildat på några av bilderna ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är storsjudjuret som är med på bilder :)

      Radera