torsdag 1 augusti 2013

Redan fredag...

I morgon! Denna veckan har bara rusat iväg. Det känns som att nu när jag kom upp efter semestern har landat lite i min yrkesroll och lär mig mängder av nya saker, det känns jättebra!

I helgen är det urkult i Näsåker och många tycker att jag bör uppleva det, men nja, jag vet inte riktigt :D

Får se om jag tar mig en längre cykeltur i helgen. Provkörde cykeln idag och den rullade på. Blev lite blöt dock, jag väntade på uppehåll i regnovädret och visst blev det uppehåll, men det varade inte länge!

1 kommentar:

  1. Roligt att cykeln äntligen kommit fram! Klart att du måste kika lite på urkulten? Det är väl inte allt för tätt mellan evenemangen i övrigt?

    Här är solen åter, och vi har stånkat förbi Maxi och vidare längs älven. Bland rader av mås-ungar! Lite spännande ibland. :)

    Låter bra med jobb-biten! Härligt.

    SvaraRadera