tisdag 6 augusti 2013

Visst är det sommar än

Helgen har bjudit på makalöst sommarväder och veckan har börjat lika bra, även om det varit molnigt idag, men det var 21 grader halv 8.

Även om det är varmt och soligt så tränar jag inomhus,  men tar oftast en kvällspromenad. Denna veckan bjuder på flera nya träningspass och det känns jättekul. Idag fick rumpan ordentligt stryk och jag hoppas den växer till sig :D jag tränar mycket med gummiband och kroppsvikt och insåg idag att jag måste ha ett lättare benband, för jag orkar bara halva övningar och det känns surt!

Önskar er en fin vecka! :D

2 kommentarer:

  1. ÅÅH sol!! Duu! Köp en kettlebell så kan du rocka på ute i det fina vädret =) KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ju träna massor utomhus, men vill inte just nu :)

      Radera