tisdag 8 april 2014

Drömmer mig bort!

Oj, har det gått en hel vecka sedan sist!
Idag vaknade jag sträv i halsen och ordentlig huvudvärk. Dagen har furflutit i sakta mak och jag har inte blivit "sjukare", men jag skippade träningen och tog en fika istället (jag som inte rekommendera att göda bacillerna med socker...leva som man lär???).

I lördags var jag på inflyttningsfest hos en kollega till gamla korridorsgrannen S. De som känner mig vet att jag inte är helt bekväm när det gäller att mingla och träffa nya människor. Jag hade en riktigt trevlig kväll och det berodde dels på att vi spelade olika spel, vilket innebar att jag inte behövde komma på "intressanta" saker att språka om, utan genom spelet glöt snacket på. Självklart pratade jag då vi inte spelade, men de som tror att människor ovanför Stockholm inte pratar mycket, NI har fel, vilken tur för mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar