lördag 19 april 2014

Glad påsk!

Fick mail i torsdags från Ladok, universitet/högskolornas betygsdatabas, att jag klarat tentan, jag gjorde den 28e februari. Inget besked från lärarna utan bara detta mail, så då är jag godkänd på 4,5 hp av 7,5, kan undra när jag får svar om jag är godkänd på rapporten jag fick komplettera. Surt är det om jag inte blir godkänd på rapporten, minns inte om man kunde "tenta om" den som vanliga tentan.

Snart är jag hemma igen efter lite ledighet i hembyn. Har mest tagit det lungt och prioriterat att umgåtts med gudbarnen, men jag hann ändå med ett besök i stan och träffade gamla gymnasiekompisen och gamla kollegor.

1 kommentar:

  1. Gillar verkligen utseendet på dina kollegor! Bodde de också på pull-hemmet? ;) Andra fotot levereras inte, utan syns som ett trasigt doc.

    SvaraRadera