fredag 15 november 2013

Fick ett brev

Fick igår ett brev med kort, det var kul, är så sällan jag framkallar fotogrfier, senast var från England/Skottland resan 2006! Bilderna var tagna vid döda fallet och vid thailändska paviljongen av käraste B, när vi var ute på äventyr, här i trakten.
B är scrappare och brukar scrappa fina sidor, LO (minns inte vad det betyder), som en smyckad sida i ett fotoalmbum och framkallar därför fler fotografier än de flesta, nu för tiden. Tack så hjärtligt!  (Tyvärr vann jag inget på lotten).

Efter en förvirrad vecka på jobbet, lade jag ner arbetet tidigt och tog friskvård. Gick till gymmet på sjukhuset körde stakmaskin och rodd som uppvärmning,  stakmaskinen är en bra grej, men jobbig! Körde sedan ett intensivt rygg och bicepspass, andra bicepspasset på en vecka, vad har hänt? :D

1 kommentar:

  1. Ajaj, Höll verkligen tummarna för en riktig storvinst!

    Grymt jobbat på gymmet! Jag har otroligt svårt att komma iväg. Måste nog prata motivation med min PT på måndag.

    Kram och krya på ögat!

    SvaraRadera