måndag 11 november 2013

Styrketräning

Min återkomst i gymmet blev idag ett expresspass. 7 set ben, bålträning och 2 set biceps. Efter 1 månad med bara några få träningspass och endast gummibandsträning, sedan i somras tyckte jag att mina biceps blivit små, så de ynka 2 set biceps var endast en mental grej. Jag kan ju hoppas att det kanske är axlarna som vuxit så bicepsen ser mindre ut :D (kollegan tyckte iofs att underarmarna blivit mindre så mindre kanske de blivit).
Imorgon blir det afrikansk dans och på onsdag callanetics, önskar er en fin tränings vecka!

2 kommentarer:

  1. Kul att du kommit igång igen! Ska bli spännande att höra vad du tyckte om afrikansk dans... Själv klarade jag inte ens av Zumba, gav upp efter 10 min... Jag har verkligen noll koordination. Önskar det var sånt man kunde träna upp men det verkar inte funka på mig. Trevlig dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) denna afrikanska dans är på gränsen för svår för mig, hade hoppas på mer liknande som i Mora. Tung och mer långsam.
      Jag pallar inte Zumba heller, de säger ju att träning ger färdighet, kanske det är så, men vi inte orkar hålla ut? :-D Trevlig kväll!

      Radera