lördag 30 november 2013

Fika&julmarknad

Fikade som vanligt på café Petter och mötte upp med S. Hon hade med sig post som jag fått till korridorsadressen, ett kort med tandläkare tid och ett paket av kära B. När B var här pratade jag om att jag letade efter pasta gjort av bönor och quinoa, alltså makaroner/spaghetti, men har ej funnit några här. Nu hade hon hittat i en butik nära där hon bor och så skickade hon till mig, vad glad jag blev, ska bli spännande att äta!

Efter fikan gick vi på julmarknad,  jag gick aldrig förra året, så jag visste inte hur stor den var. Kan inte påstå att det var mycket att se, men de tappra själarna som sålde sina hatverk och mat, i kylan är beundransvärda. Jag köpte i alla fall en grillad korv och varmrökt lax :D

1 kommentar:

  1. Hoppas pastan är god! Du får hojta till om du vill ha fler paket sen. Eller andra smaker, det fanns två till av "makaronerna".
    Ha en fin start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera