onsdag 7 november 2012

Äsch då!

Vad dum jag var som inte pratade med ortopeden! Som jag skrev tidigare hade jag läst mina journalanteckningar som "ortopeden" skrivit, det stod bara om mitt knä, i anteckningen och inget om mitt lår. Och eftersom han bara beställt röntgen på knät, så blev det bara röntgen av knät!
Kan säga att det var en ny upplevelse att röntgas, det lät som att någon stod och borrade med en jättestor slagborr i olika frekvenser. Skönt var det att tatueringen klarade sig, undra hur det hade känts om den slitits bort ur min hud! (om det hade varit metall i färgen)

2 kommentarer:

  1. Skönt att tatueringen är kvar.
    Varför hade den slitits bort från huden om det är silver i? Det är ju bara järn, nickel och kobolt som är magnetiska metaller. Eller är det något annat som gör att silver reagerar på det viset?

    Nyfiken kemist undrar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe....jag kanske ska ta bort det, var någon som sa det :)vad vet jag!

      Radera