söndag 18 november 2012

Igår

Styrketränade jag med en bra uppvärmning. Jag har haft förkylnings symptom i evigheter så jag orkade inte hålla mig borta från träningen något mer. Igår kväll och i natt har jag varit snorig och nyst, igen, men idag känner jag inte så mycket. Tänkte träna idag med, men efter gårdagens känsla, så har jag bara promenerat.

I helgen har jag ätit alldeles för mycket, men jag har inte ätit upp pepparkakorna, utan jag har köpt hem annat att mumsa på. Vet inte varför jag har ätit och känner att jag är på banan igen. Annars har jag haft två bra ätveckor, det innebär dock inte att jag bara fikat på lördagen, då det har bjudits på kaffebröd på jobbet. Men skillnaden har varit att jag har bara tagit en gång, vilket inte är vanligt, då jag inte har några sppärrar alls och jag har inte överätit 4-7 dagar i veckan!

Vi får se hur veckan blir, både när det gäller träning och jobb. Förra veckan, mån-tors, var jag på vårdavdelningen jag jobbade i sommras, vilket jag tycker är mycket inspirerande. Det beror självklart delvis på kollegan som jag arbetar med som brinner för sitt arbete och jag lär mig jättemycket, men även att varje dag inte är denandra lik.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en fantastisk vecka!!

    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Desamma vännen! Plugga ordentligt ;)
      Stor kram

      Radera