måndag 24 juni 2013

Ett rum med rätt utsikt

Den rätta utsikten för mig är inåt gården, när jag bor inne i en stad. Rummet är fräscht och mordernt, inte skulle jag välja en fondvägg som denna.
Resan ner gick smidigt, utan större försening. Jag har nött mina skor på Helsingborgs gator&torg, i ömsom solsken, ömsom regn. Köpte faktiskt ett paraply och hittade ett regnskydd till en liten ryggsäck (har sett det tidigare), till halva priset, så jag slog till.

Nu har jag strukturerat upp mina nästkommande dagar och jag får äran att träffa både C och J med familjer, ska bli så kul att träffa dem igen!
Imorgon hoppas jag kunna ta mig ut till Ven, har glömt att boka plats på båten, så vi får se om jag kommer över. Hoppas på fint väder och ska nog boka in mig på en tur på torsdagar,  så jag verkligen kommer över :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar