fredag 21 mars 2014

Morgonpromenader

Jag är så glad att jag har flyttat lagom promenadavstånd från jobbet och att jag får mig underbara morgonpromenader. De är så stärkande för både kropp&själ att jag är bara blir lycklig. Självklart kan jag svära lite tyst om vädret är kasst, men gör det när allt kommer omkring. Idag gick jag stundtals nästan dubbelvikt för det blåste så mycket och jag var helt slut och smått yr när jag kom till jobbet, men det glömde jag snart, när dagen körde igång :D

Idag flexade jag ut från jobbet runt kl14 och gick ut i det varma, soliga vädret. Jag gick ner på stan och gick till favorit fiket. Inte enbart för att fika utan för att plugga, jag har en komplettering på inlämningsuppgiften, jag tidigare nämt, och så har jag tenta om en vecka.
Förutom plugg, så blir helgen lugn, så jag har ingen ursäkt att inte plugga. Hoppas få till ett träningspass, måste träna mina axlar, som är lite krassliga.

2 kommentarer:

  1. Jag är lite avis på dig, för att du har ett så mysigt café intill! :)
    Håller tummarna, för att uppgift o tenta går som de skall.

    SvaraRadera
  2. Åh! Längtar efter deras hjortroncheescake.
    Lycka till med plugg och skadade vaden.

    Kram

    SvaraRadera