måndag 31 mars 2014

Skönt

I fredags hade jag tenta, det är skönt att vara klar, även om jag möjligen får omtenta. Jag har hur mycket tid som helst att plugga, men nu har jag inte haft lust alls, och då går det sällan bra.

Jag gjorde tentan på nätet och visste att det var en blanding av kryssfrågor och frågor med skrivna svar, men inte hur många av varje. Man kunde inte gå tillbaka och fortsätta svara på frågor efter att ha funderat, som man kan på en vanlig tenta. Efter att jag hade svarat på en kryssfråga och en skrivfråga hade det gått 30 min av 2h och blev ordentligt stressad, hur många skriftliga frågor fanns det?

Jag hoppas jag klarade mig annars är det omtenta i juni och då vet jag ungefär hur tentan är upplagd och slippa bli lika stressad!

2 kommentarer:

  1. Hu vad otäckt sätt att tenta på! Jag vill ha riktigt papper, att kunna glömma baksidan på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu uttrycker du dig så jag inte förstår igen! Glömma baksidan på? :-D

      Radera