måndag 17 mars 2014

Rött öra

Jag blir rödblossig om ena örat/ansiktshalva ibland. Jag har länge sagt att det händer när jag är låg i blodsockret,  jag vet att det låter knasigt, men jag vet ju om det var länge sedan jag åt, när det händer.
Idag hände det igen och jag bad en sköterska kolla om min teori stämde (jo jag vet 1 gång är ingen gång). Jag låg inte jättelågt, men 4,3, så kanske stämmer min teori, men HUR i fridens namn uppstår rödblossigheten av lågt blodsocker?
Vad är ett naturligt blodsocker och 3h efter måltid borde jag ha högre? Hade ätit potatis, morötter, kött och gräddsås. Borde jag kolla upp mig?

1 kommentar:

  1. Det går väl åt energi, till att smälta maten först. Fast morötterna kanske borde ha hunnit ut i öronen? Själv blir jag glåmigt vit och svimfärdig! För lite sömn på det, och jag liknar "Skriet"..
    -Varför bara halva huvudet? Du använder ju båda sidorna! :/

    SvaraRadera