söndag 2 september 2012

15 veckor godisfritt

Jag var godisfri 2.5 år förut och ska nu vara godisfri, till en början, i 15 veckor och sen får vi se. Jag vet ju att jag mår bättre utan godis och sagt förut att jag ska sluta, men ibland är det inte rätt tidpunkt. Varför är det en bra tidpunkt nu tänker ni kanske? Vad ska jag svara på det? Som känslomänniska är det bra med rutiner och jag vet vad jag ska göra de när närmaste veckorna. Visst kan känslorna börja svaja framåt december om jag inte har koll på  framtiden, men då har jag växt in i mitt yrke och känner mig förhoppningsvis säkrare inför vad som komma skall :D?
Bjuder på några promenad foton!




2 kommentarer:

  1. 15 veckor utan godis!! Det är bra gjort Sophia <3

    SvaraRadera
  2. Fixat länken :)
    Nope, var inte på Ullevi. Tyvärr. Som student får man snällt prioritera sina utgifter... Men snart e det slut :)

    Lycka till med godisstoppet!!

    Kram

    SvaraRadera