fredag 14 september 2012

Hungrig

Här om dagen var jag hos läkaren för att kolla sköldkörteln, då jag har gått upp i vikt. Därför tog jag blodprov idag, fick kolla kolesterolet med, så jag var tvungen att vara fastande. Jag äter alltid frukost runt kl.6, så att vänta till efter kl.8 var inte roligt, har dessutom varit hungrig hela dagen!

Nästa vecka blir det blodprov inför blodgivning här i byn. Har inte skött mig sedan förra tappningen när det gäller järntabletterna, så vi får se om mina få (26) järndepåer har sinat :/

Igår var jag på morgonträning, cirkelträning med mycket step up och sedan körde jag yoga på kvällen. Morgonträningen kändes bra, men senare mådde knät inte bra alls, ska köra som massören sa istället, cykelträning och sedan pumpa resten av kroppen på gymmet :D

Bjuder på två morgonbilder

Klockan 06.16

Klockan 06.17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar