lördag 1 september 2012

Välkommen!

Höstmånaden är här, men höst har det säker varit bra länge och jag tänkte att jag skulle röra runt lite i bloggatmosfären och starta denna blogg. Eftersom jag inte kan träna allt jag vill, känner jag att jag inte kan driva bloggen träningsglöd rättvist. Visst tränar jag men inte alls i den uträckningen som förut.

De som känner mig vet att jag älskar hösten och förra året missade jag den svenska hösten, men istället fick jag uppleva Nyzeeländska våren som var ganska höstlik :D Jag hopas hösten blir vacker med vackert väder och fina färger. Ser mitt liv just nu som en vacker höst med spännande skiftningar i väder och natur!
Idag har jag bara slöat efter att jag var en sväng nere på stan och tog en fila och handlade lite. Regnet har strilat ner mest hela dagen, så vad annat kan man få göra än att mysa framför en fin film! 






1 kommentar: