tisdag 18 september 2012

Swischhhh

Dagarna bara springer iväg, så det är skönt att jag har börjat gå på yoga. Även om kroppen protesterar en del så njuter jag av yogan och ser framsteg redan efter 3 pass. Något som är tråkigt är att instruktören kör samma pass varje gång, då det är dropp in, det är ett nybörjarpass. Eftersom jag är skolad inom samma yoga vet jag att det finns många "lätta" pass, så vi skulle enkelt kunna få variation, men ändå enkla pass. Jag hoppas på positiv förändring :D

Igår gick jag fram och tillbaka till stan i regnväder, det regnade inte när jag började gå, men uj vad blöt jag blev, ända in till bara kroppen! Efter den kyliga promenaden blev mitt knä stelt och idag har det gnällt en hel del. Vilken tur att jag ska på massage imorgon, det är jag värd :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar