fredag 21 september 2012

Yes!

Här ovan ser ni svaret på proverna jag tog förra veckan.Tog sköldkörtelprov, eftersom jag har gått upp så mycket i vikt, men det finns inga ursäkter! Jag vet ju att jag har ätit dåligt bra länge och de försa 5 kg var jag beredd på, men inte de sista 5 :/ Jag har ätit skapligt bra de senaste 3 veckorna, men har inte gått ner mer än 1 kg men nu ska jag börja träna lite mer (men jag borde gå ner utan träning oxå) så musklerna inte ska tyna bort. 
Det bästa med brevet är, tycker jag, att mina blodfetter är normala, iofs kan de ju vara upp mot den övre gränsen, men det känns som om hon hade skrivit det i så fall, med tanke på min hereditet gällande hjärt-kärlsjukdom.

 Kollade lite på bilder idag och hittade denna kliande situationen. Vet att jag har visat den tidigare, men jag tänkte på de få betten jag gnällt över i år, men detta, det var för jävligt :D Det var inte bara fötterna som såg ut såhär utan handleder och nacke och bakom öronen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar