fredag 28 september 2012

Shopping

Här på stan i Sollefteå finns två sportbutiker och en friluftsbutik (finns även en stor klädbutik utanför centrum). I helgen är det tillfällig utförsäljninng av fritidskläder på Hullsta gård med 30-70% rabatt och vad gör jag? Jo jag åkte till Sundsvall och förlustade mig på Stadium!
Jag gick först till InterSport, men de hade ingen jacka som passade, så jag gick, som sagt till Stadium och de hade 25% medlemsrabatt. Där vet jag sedan innan att jag inte kommer i damstorlekarna i Everest kollektionen, så cerise och lila gick bort, men till min glädje fanns jackan på bilden. Tycker den är fräsch och jag känner mig mycket nöjd. Dessutom köpte jag två par skor, en underställströja och två lager 2 tröjor.
Förutom medlemsrabatten på 900kr var några varor nedsatta, så jag sparade ytterliga 500kr. Om man då drar av resekostnaden så fick jag 1150kr i rabatt och fick med mig allt jag behövde och lite miljöombyte, god mat och fika på favoritfiket :D


3 kommentarer:

  1. Åh! Vad skoj att handla kläder!! *längtar*

    Diesel :( *snyft*

    Ha en härlig söndag,
    kramar!!

    SvaraRadera
  2. Kul med shopping! Och extra skoj ifall man kan fynda så :).

    SvaraRadera
  3. FIIIIN JACKA!!
    Jag vill oxå shoppa! Det ska jag nog göra på bollnäskonventet i helgen :P
    KRAAM och tack för de fina pepporden du skriver i min blogg det värmer <3

    SvaraRadera