fredag 12 oktober 2012

Inte lika, men snyggt ändå!

Jag slutade vid lunch idag och for ner på stan. Var först på laserbehandling och idag kändes det en hel del, på ett positivt sätt, det kändes ordentligt verksamt liksom. Sedan gick jag till frisören. Hon tvättade mitt hår och jag kan ärligt säga att jag har aldrig varit med om en skönare shampoonering! Hon var så mjuk på handen så jag nästan somnade :-D Att hon sedan inte förstod hur jag egentligen ville klippa mig spelar mindre roll, då det blev bra ändå!


4 kommentarer:

  1. I somras klippte min kollega på Gents mig och när hon fönade håret satt jag nästan och sov rakt upp och ner! Det var så skönt, hon hade ganska låg hastighet på fönen och låt det ta sin tid samtidigt som hon plockade med håret. Det var magiskt! Fin helg!

    SvaraRadera
  2. Tjusigt!! Trodde du skulle bli korthårigare :)

    Ha en härlig helg!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Coolt! Snyggt hur som!

    SvaraRadera