fredag 5 oktober 2012

Jag måste klippa mig såhär igen!

Eller hur! :D
Veckan har sprungit iväg som vanligt. I onsdags var jag på laserbehandling för mitt ben/knä och för första gången på månader kunde jag stretcha mitt ben utan smärta (dock försiktigt strechl). Jag ska på två behandlingar till, sedan får vi utvärdera och se hur vi ska gå vidare. Ni undrar kanske varför jag går på behandling och Varför nu, när jag ska få röntga mig? Funderingen är om jag har haft en muskelbristning och laser är bra för det, men laser är bra för mycket, så varför inte testa. Fick även ryggmassage, tyvärr utfördes den utan känsla och gick inte alls på djupet.
Yogan I torsdags var fantastisk, synd att instruktören är så ojämn. Jag skulle säga till henne att det var bra och jag la handen på hennes axel och hon tittade på mig och sa: - Kände du att jag var närvarande idag!
Själv så fick jag en uppenbarelse som sa mig attt jag ska utbilda mig till instruktör :D


6 kommentarer:

  1. Jag har bokat klipptid! Längtar till den 26:e. Börjar bli ludet i nacken och långt vid öronen. Och du, KLART att du ska bli yogalärare!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) jag måste hitta en frisör här, är nog dags för det!
      Medecinsk yoga som Linda nämner, kan vara mycket användbart i jobbet, ska funderar.

      Radera
  2. JAAAA!! Så får du klippa dig =)

    SvaraRadera
  3. Jaaa, så klart ska du utbilda till instruktör!! Det kan du ju ha jättemkt nytta av i ditt jobb också. Du har inte funderat på medicinsk yoga? Kan verkligen rekommendera den, väldigt bra "spinnoff" på kundaliniyogan! Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag funderar just på medicinsk yoga efter att jag fick några program av en patient med Parkinsons.

      Stor kram från mig :-)

      Radera