torsdag 11 oktober 2012

Så fort veckorna går!

Dagarna bara rusar iväg, jobb, laserbehandling, yoga har varit prioriterat denna vecka. Idag blev knät helt plötsligt kinkigt, men det kan ju vara en effekt av laserbehandlingen, innan det blir bra blir det sämre! Tiden får utvisa detta projekt.

Eftersom knät var lite ont idag var jag spretig och okoncentrerad under dagens yoga, men jag tycker ändå att det gick bra. Hoppas på att det blir lite nytt i passet nästa vecka, för nu känner jag att jag vill byta några övningar. Vet att en del andra vana yogautövare kommit med önskningar oxå.

I helgen hoppas jag på strålande sol för det bjuds på höstmarknad här i byn, alltid kul med marknad, eller hur? Men innan helgen så ska jag ta tidig helg i morgon för att hinna klippa mig, längtar så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar