lördag 27 oktober 2012

Lämnar snart Mora!

Det blev en snabbvisit i dalarna, för att riktigt kunna njuta av hotellfrukost i morgon åker jag till Östersund idag och fortsätter till Sollefteå i morgon em.
Efter en fin torsdagskväll/fredag morgon med gott att spisa över fint sällskap av Mika och Christer, åkte jag till Rättvik. Träffade Linda och skämdes bort med en mycket skön massage, god mat och fint sällskap. Nu har jag träffat Susanne på Mora kaffestuga och åt en klassisk tacosallad efter en gigantisk rosabandetbakelse. Snart får jag ta en tupplur :-D


3 kommentarer:

  1. Var väldigt mysigt att ha dig här! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)Tänkte idag när jag kom hem till mitt lilla rum att det skulle kanske vara trevligt med ett riktigt hem som ni där uppe! Mysigt! Kram

      Radera