torsdag 18 oktober 2012

Lycklig!

Igår gick jag till stan för att gå på laserbehandling och jag blev så glad för promenaden var nästan helt smärtfri!

I tisdags gjorde vi äntligen en rörelsemeditation på yogan, till en början var det inget flyt i rörelserna, men sen kom jag igång och då kändes det riktigt härligt.

Vi har egentligen ingen chef för tillfället, men vi vet vem vi får den 15dec. Just då tar mitt vikariat slut och idag fick jag mail från "chefen" som undrade om jag kunde tänka mig att stanna, om möjligheten finns. Det är ju ingen hemlighet att jag vill flytta neråt landet, men jag trivs här med jobb och arbetskamrater, så jag kan ju inte tacka nej i första taget! Men inget är bestämt eftersom allt beror på andras yrkesval, så vi får se hur det blir.

1 kommentar:

  1. Då får vi se var du hamnar här näst! Du kanske skulle söka dig till Skåne! Här dröjer det nog innan vi får snö iaf. I helgen var det 18-20 grader på Njuteplatsen. Jag ska förresten kolla upp om du kan beställa en väsktag. Var en bekants bekant som gjorde den. kram!

    SvaraRadera