söndag 3 februari 2013

Inte 10 minus

Solen har lyst från klarblåhimmel och då kan jag ju inte hålla mig inomhus. Jag trodde det "bara" var 10 minus,  men så var det mellan 10-17 minus, då det varierar i temp beroende var man går. Jag glömde långkalsonger, jag blev nog fötrollad av solen och fågelkvitter, mina lår var inte ens varma efter 1, 5 h i sängen med mjukisbyxor på! Hoppas ni njuter av bilderna lika mycket som jag :D Roligt med huset med överhäng, överhäng är även ett intressant ord att googla,  hur många överhäng har du? :D

5 kommentarer:

  1. Stackars hängränna på det huset. Trevligt med de utskjutande ögonbrynen! Stege i mitten?

    Nu skall jag bläddra i mina överhäng. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om det är en stege, men många hus har liknande överhäng :)

      Radera
  2. Du tar så många vackra bilder! =D
    kram Cissi

    SvaraRadera
  3. Överhäng betyder mycket, ser jag. Hihi, aldrig tänkt på det.

    Ha en härlig start på veckan och tack för att du visar de fina bilderna!!

    Kram

    SvaraRadera