lördag 16 februari 2013

Sol ute, sol inne, sol.....

Hade sällskap av grannen och vi fikade på Vesterlunds. Jag går ju inte dit för jag tycker personalen inte är så trevlig som de utlovar (men när vi skulle gå och grannen skulle köpa en jobbsmörgås, var det några trevliga flickor bakom disken). När vi kom frågade jag expediten om de hade en speciell bakelse, hon var verkligen oserviceminded, så jag blev nästan förbannad och grannen tyckte vi skulle gå, är det jag som lockar fram denna brist av serviceanda?

Idag gick vi över en bro, som jag trodde var en liten hängbro, men det visade sig att det var en stor bro. Jag som har fantiserat om hur jag skulle bemästra bron, men så kan till och med bilar åka över den! Bra för mig, men då fick jag ingen höjdrädsleträning.
På Ica är frysmatsdisken gapande tom efter findus hästköttskandalen, men familjen Dafgård från Källby får stanna kvar (och någon findus ses ju även).

Var så god att sitt ;)

2 kommentarer:

  1. Förvånad, att man inte bara märker om paketen, med "hästkött". Det är ju ändå dött. Dumpa priset, och låt maten fylla sin funktion! Har ju funkat bra hittills..

    SvaraRadera
  2. Va bra bilderna blev =)

    SvaraRadera