lördag 16 mars 2013

Läkaren....

Undrade vad jag skulle dit och göra "idag då"? Hon hade dikterat ett brev till mig dagen innan angående undersökningen i Övik för 2 veckor sedan, det är inget fel på min hjärnstam! :D
Fick även ytterligare svar på hörseltestet jag gjorde för länge sedan, förutom nedsättningen på bastoner på vänster öra har jag bullerskada på höger öra och det förklarar mycket när det gäller trötthet och okoncetration när det är mycket sorl, då jag inte uppfattar vad som sägs, osv.
När det gäller förlamningen tyckte hon att jag hade återhämtat mig fort, men ville ändå skicka till Sundsvall på emg mätning, men jag tackade åter nej, då det inte ger mer än en prognos. Själv tycker jag att jag blivit bättre de senaste veckorna och nu blinkar jag ner 1/3 över ögat.

Tog mig en kvällspromenad och fångade dessa fina ögonblick :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar