torsdag 14 mars 2013

Promenader i sol

Denna veckan har jag inte haft någon lust att träna, utan har bara promenerat. Solen har spritt sitt ljus över oss, men tyvärr har det blåst, så det har inte varit perfekt promenadväder, men skönt ändå :D

I morgon ska jag till läkaren, det ska bli intressant och höra vad läkaren har och förtella. Ska jag få guld under ögonlocket eller kommer hon skicka mig till Sundsvall ändå?

Jag fick förlängt på mitt vikariat till sista maj, det är skönt, för då borde jag veta hur den närmaste framtid ser ut.

3 kommentarer:

  1. Hur gick det hos läkaren??

    SvaraRadera
  2. Va kul att du ska få fortsätta ett tag till =)

    SvaraRadera
  3. Eländarns hackspettar! :D De är inte på min vänlista längre.. Som sagt, skönt att du fått förlängt. :)

    SvaraRadera