lördag 30 mars 2013

Påskgodis

För några veckor sedan var jag stolt att jag inte köpte godis när jag var enormt sugen. Denna påskvecka har jag däremot ätit godis!  Jag har köpt tre påsar godis, riktigt mycket godis, men säkert en normal mängd som jag förut skulle kunnat ätit under en helg. Men nu har jag känt mig nöjd efter en mindre mängd godis (för mig) och det som finns kvar åker ut, känner mig nöjd med att ha hittat känslan att känna mig nöjd :D

GB Glace har kommit med en ny daimstrut: Strawberry dream.  Av namnet att döma är de  med jordgubbsglass istället för vanilj och jag kan säga att den föll mig inte alls i smaken. Gillade förra årets vatiant med päronglass och kommer att sakna den varje gång jag ser denna glass :/

2 kommentarer:

  1. Va bra vännen, blir riktigt glad när jag läser det här! Att du kan äta godis och känna dig nöjd sen, jättebra!! Hoppas din påsk har varit bra annars, har jag förstått det rätt, att du jobbat hela helgen? Jobbar du på nån särskild avdelningen? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Jag jobbade bara fredag och söndag då det var länghelg och vi inte brukar jobba helger/röda dagar.
      Under dessa dagar jobbar vi på alla avdelningar medicin, kirurgi,ortopeden och om sökaren piper kan vi får gå till akuten eller intensiven.
      Annars jobbar jag på medicinavdelningen med prio på strokesjuka.
      Stor kram till dig! :)

      Radera