lördag 9 mars 2013

Solig vecka

Veckan började med mildgrader, men sedan har temperaturen sjunkit och idagmorse var det minus 20. Min tanke var att köra lite teknikträning med skidorna på morgonen, men det fick bli i eftermiddag istället. Spåret jag åkte i var ingen höjdare, men eftersom jag inte ha någon bil får jag ta de som är nära. Det var flackt och jag diagonalade och stakade (heter det så?), att det var andra passet och länge sedan förra passet märktes, men det gick nog bra.


 I onsdags morse tog jag mig en sovmorgon, men sov inte så många fler minuter än vanligt, så jag tog en extra sväng på vägen till jobbet och njöt av de vackra omgivningarna.


Vi har visst ganska mycket snö ännu


Tog mig även en eftermiddagspromenad, ja det är underbart att promenera :D


Visst är det inte vackert!
Torsdag morgon

5 kommentarer:

  1. :) "Visst är det inte". Nä, näst sista fotot kändes kusligt. Som innan en gruva är på väg att slå igen, eller flytta! Malmberget.
    Gula tegelvillan hade inte så pjåkigt läge! Men det kanske är mer än bara privat villa?

    SvaraRadera
  2. Åh visst är det härligt att promenera och vilka fina omgivningar du har omkring dig. Skönt med en skidtur oxå! Kram

    SvaraRadera
  3. Räls? Nedlagd järnväg?

    Fina vinterbilder!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beror på vad du menar med nedlagd :) det går ett par godståg varje dag!

      Radera