fredag 21 februari 2014

Äntligen fredag

Veckan har bestått av sömn, plugg, plugg, jobb, promenad, plugg och plugg. Jag kom in som reserv på lursen jag pluggar och missade de 2 första veckorna, så istället för att ha 5 veckor att skriva en uppgift på fick jag 3 veckor (gud vad jag tjatar och jag är inte ensam att missa veckor). Jag frågade om jag fick dispens,  men inte då, utan vi skulle ta igen 40 tim plugg på 3 veckor, jippi! Well inlämning var igår och visst skickade jag in uppgiften, men jag lär knappast bli godkänd, är det bättre så än att hinna göra ordentligt från början? Jag är lite sur! Lika sur är jag över vädret, ok idag har det snöat hela dagen, men tidigare i veckan töade det på dagen, frös till på kvällen och på morgonen var det nysnö på isen. Inte kul och för första gången, sedan jag flyttade 45 min gångväg från jobbet, tog jag bussen till jobbet i tisdags.

Nog av tjat! Jag åt nyss godmiddag, stekt potatis, babyspenat, rödlök, avocado, vitlöksdressing och halloumi, Mums!
Jag ligger och undrar om jag glömde stoppa tillbaka mina älgstekar i frysen eller om de ligger framme på bänken på jobbet, får gå dit i morgon och kolla.
Får se om jag tränar på söndag, det var ett tag sedan, men jag har ju gått 8, 5 45 minuters promenader, så jag har ju rört på mig och fått frisk luft :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar