måndag 24 februari 2014

Redan måndag

Om jag ska prata väder! Fredagen bjöd på snöstorm,, på eftermiddagen hade vädret stabiliserat sig och helgen bjöd på ett underbart snötäcke och sol! Igår kväll kändes det varmare och på kvällskvisten var det 7 plusgrader och det började blåsa någåt fasligt. Detta resulterade i isgata i morse, men glädjande nog, var trottoarerna relativt isfria ikväll, men fy vad grått och trist! Varför kunde det inte fått varit ca 5 minus och snömys ett tag?

I helgen besökte  jag och gamla korridorsgrannen en outlet som finns i utkanten av byn. Jag har tänkt gå dit många gånger, men det har inte blivit av och jag vet inte direkt om jag känner något behov att återvända.

Förutom en hel del promenader i solen gick jag till gymmet igår. Körde ett snabbt ben och axel pass som ger sig till känna i ffa axlarna idag :D

2 kommentarer:

  1. Vad halt det ser ut på nedersta bilden!
    Översta är min favorit (så klart) Inga spännande tåg som kom åkande den här gången? Har du sett fler efter att vi var där?
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det har varit halt, men snart är det barmark! :)
      Nej, kom inget tåg nu, tror inte jag sett något där sedan vi var där. Nu hör jag dem bara, hemifrån!
      Kram

      Radera